Politică de retur

Compania noastra nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul online.
Imaginile prezentate pe site pot fi diferite de produsele fizice (culoare, aspect etc.).

SC TONIGHT SRL isi asuma dreptul de a nu onora anumite comenzi in cazul in care respectivele produse nu mai fac parte din oferta curenta. In cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost gresit introduse in baza noastra de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, compania noastra isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Reclamatiile privind starea produselor trebuie comunicate in decurs de maxim 2 ore de la intrarea in posesie a acestora, telefonic la nr de telefon de pe site sau prin e-mail la livrari@restaurantshanghai.ro, urmand a fi solutionata dupa ce se verifica starea acestora.
Returnarea respectivelor produse se va face in maxim 4 ore prin ridicarea de catre agentul SC TONIGHT SRL sau ridicare prin agentul firmei de distributie cu care firma SC TONIGHT SRL are contract – de la locatia clientului.

In cazul in care in urma verificarii se dovedeste ca produsele nu respecta cerintele mentionate de catre client in formularul de comanda, produsele se inlocuiesc.

In cazul returului, SC TONIGHT SRL se angajeaza sa restituie intreaga suma si sa nu le revanda catre alt client.
Conform Art. 10 alin. c) Contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Conform art. 12 din Ordonanta Guvernului 130/2000, lit. a, dispozitiile garantiilor nu se aplica.

„Art. 12. – Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11 alin. (1) nu se aplica contractelor privind:

a) vanzarea de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate cu regularitate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului; ”